مطالب جالب از اینترنت

مطالب جالبی که تو اینترنت دیدم دارم جمع می کنم. تقریبا هیچکدوم برای خودم نیست و اغلب جمع آوری از سایتهای دیگه است. چون برا من

مطالب جالب از اینترنت

مطالب جالبی که تو اینترنت دیدم دارم جمع می کنم. تقریبا هیچکدوم برای خودم نیست و اغلب جمع آوری از سایتهای دیگه است. چون برا من

خواب خود را با موبایل‌تان آنالیز کنید !

حتما گاهی برایتان پیش اومده که وقتی صبح از خواب بیدار می شوید حس می کنید که همچنان خسته اید و انگار نخوابیدید. نداشتن یک خواب خوب و عمیق در شب عموما باعث بروز این مشکل می شود. اما با اومدن اپلیکیشن های جدید اکنون شما می توانید خواب خود را صبح ها آنالیز کنید. برای این کار کافیست موبایل خود را شب کنار دستتان روی تخت قرار داده تا حرکات و تکان های شما را در طول خواب آنالیز و در زمان بیدار شدن به صورت یک نمودار کامل به شما تحویل دهد.

اما افرادی که آی پاد یا آیفون دارند برای این امر می توانند از اپلیکیشن SleepCycle استفاده کنند. این اپلیکیشن بعد از اجرا و وقتی گوشی خود را کنار تخت خود قرار داده اید شروع به آنالیز حرکات شما روی تخت می کند و با توجه به زمانی که به تخت رفته اید حرکات شما را می سنجد و بعد از بیدار شدن همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید نمودار کاملی به شما می دهد که نشان می دهد در ساعات مختلف در خواب عمیق , رویا و یا بیداری بوده اید. ضمنا می توانید میزان خواب خود و نمودارهای آن را در توییتر و یا فیس بوک برای دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای دانلود این اپلیکیشن به اینجا بروید یا از Apptrackr آن را دانلود کنید.

اما افرادی که آندروید هم دارند تعدادی اپ در این زمینه برایشان موجود است که Sleep as an Droid را می توان از محبوب ترین آن ها نام برد. فرآیند کار این اپلیکیشن هم به مانند اپ اسلیپ سایکل هست و باید گوشی خود را قبل از خواب در کنار تخت خود قرار داده و برنامه را اجرا کنید.برای دانلود این اپلیکیشن به اینجا مراجعه کنید.

طبعا این اپلیکیشن ها تنها برای افراد مجرد است !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد