مطالب جالب از اینترنت

مطالب جالبی که تو اینترنت دیدم دارم جمع می کنم. تقریبا هیچکدوم برای خودم نیست و اغلب جمع آوری از سایتهای دیگه است. چون برا من

مطالب جالب از اینترنت

مطالب جالبی که تو اینترنت دیدم دارم جمع می کنم. تقریبا هیچکدوم برای خودم نیست و اغلب جمع آوری از سایتهای دیگه است. چون برا من

جرج بوش پدرسگ

جرج بوش می ره بازدید یک مدرسه . سر کلاس می شینه و می گه هر سوالی دارید بکنید

یکی بلند می شه و می گه : « سلام آقای رئیس جمهور .اسم من رابرته . من سه تا سوال داشتم :

  1. چه طور شد شما انتخابات رو باختید و بعد بردید ؟
  2.  چرا شما می خواهید بدون دلیل به عراق حمله کنید ؟
  3. به نظر شما بمب اتمی هیروشیما . بزرگترین عمل تروریستی تاریخ نبود ؟ »

جرج بوش تکونی رو صندلیش می خوره و تا میاد جواب بده . زنگ تفریح می خوره .

زنگ بعد یک پسر دیگه بلند می شه و می گه : « آقای رئیس جمهور اسم من جکه و پنج تا سوال داشتم :

  1. چه طور شد شما انتخابات رو باختید و بعد بردید ؟
  2. چرا شما می خواهید بدون دلیل به عراق حمله کنید ؟
  3. به نظر شما بمب اتمی هیروشیما . بزرگترین عمل تروریستی تاریخ نبود ؟
  4. چرا زنگ تفریح ۲۰ دقیقه زودتر به صدا در اومد ؟
  5. رابرت کو ؟!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد