مطالب جالب از اینترنت

مطالب جالبی که تو اینترنت دیدم دارم جمع می کنم. تقریبا هیچکدوم برای خودم نیست و اغلب جمع آوری از سایتهای دیگه است. چون برا من

مطالب جالب از اینترنت

مطالب جالبی که تو اینترنت دیدم دارم جمع می کنم. تقریبا هیچکدوم برای خودم نیست و اغلب جمع آوری از سایتهای دیگه است. چون برا من

آموزش اصول فن ترجمه

آدرس سایت و مطلبی که در اینترنت در مورد استاد آموخته دیدم و میگن یه روش جدید تو ترجمه زبان ابداع کرده

به نقل از :   http://rahbordpeymayesh.mihanblog.com    

با سلام

احتراماً برگزاری دوره های تازه کلاسهای آموزشی گروه راهبرد پیمایش (دارای مجوز رسمی از وزارت علوم،تحقیقات وفناوری) را به استحضار می رساند

:آموزش اصول فن ترجمه انگلیسی توسط استاد آموخته: شنبه ها 7-4

:آموزش اصول فن ترجمه فرانسه توسط استاد رحمانپور:  چهارشنبه ها 7-4

:آموزش اصول فن ترجمه آلمانی توسط استاد صلواتی: سه شنبه ها 7-4

:آموزش مکالمه زبانهای انگلیسی، فرانسه وآلمانی:  از مبتدی تا پیشرفته

مقدماتی وپیشرفته:یکشنبه ها پنجشنبه ها 7-4spss آموزش :

آموزش پروپوزال نویسی:سه شنبه ها7-4

آموزش کارگاه روش تحقیق:شنبه ها 7-4

ترجمه کلیه متون انگلیسی وفرانسه وآلمانی

جهت ثبت نام ویا کسب اطلاعات بیشتربا آدرس زیر تماس بگیرید 

نشانی: پل گیشا، جنب دانشگاه تربیت مدرس،دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، طبقه پنجم، مؤسسه راهبرد پیمایش

تلفن:61117807-88632220-09123901411
email:ahmadganji2000@yahoo.com

ایمیل: ghoncheahmadi@yahoo.com
تلفن: 88632220

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد